Інформує про події на Сході України

“Прогресуюча” робота “Укрзалізниці”

6.6K 0

Українці продовжують скаржитись на роботу “Укрзалізниці”. А з початком холодів, скарг значно збільшилось.

ckj_tfztkes

Антисанітарія жахає, як в туалетах, так і в вагонах. А вагони мало не покриті льодом.

Євген Попов ділиться, що коли переміщається за допомогою “Укрзалізниці” намагається не їсти. Туалети там з 19-го століття. А куди це все скидається…

igjwnswjpz8

Ольга Федак вражена комфортом, так як першу половину дороги у вагоні температура трималася плюс дев’ять, а другу – плюс двадцять дев’ять.
Анна Щербина розповідає, що їхала в одному потяті з другом, але в різних вагонах. В її вагоні світло постійно вимикалось, а згодом ще й таргани почали вилазити, які порозлазилися повсюду, навіть по людях. Коли ж вона звернулась, до провідника, той відповів, що нічим допомогти не може. А при зверненні до начальника потягу, отримала негативну відповідь, типу це ж ви, люди їх сюди поприносили, а ми вже три роки вивести їх не можемо. Анну перевели в інший вагон, де їхав її друг. Але там також були маленькі “друзяки” – таргани. Надалі вона написала до Південної залізниці скаргу, пройшло чотири місяці, а відповідь досі відсутня.

dnj9jnkypoy

Сьомого січня пасажири проїхали потягом “Краматорськ – Харків” з вентиляцією, так як в одному з вагонів відірвався люк, через який почали залітати камені.

В. Омелян зазначив, що пройшло вісім місяців з призначення Войцеха Балчуна на посаду глави ПАТ “Укрзалізниця”,  а якихось змін так і не відбулося. Заробітну плату поляку призначили високу, це навіть по європейським міркам – 463 тис грн за місяць, а за виконаний план ще й бонуси.

Нагадаємо, Войцех Балчун очолив ПАТ «Укрзалізниця» 20 квітня 2016 року. Зарплату польському варягу визначили солідну – причому не тільки за українськими, а й європейськими мірками 463 тисячі гривень на місяць плюс бонуси за виконаний план.

kdkkgceb7nc

“За вісім місяців роботи не вдалося домогтися серйозних зрушень на краще. Виникає дуже серйозне питання щодо професіоналізму цієї команди, в яку я, чесно кажучи, вірю все менше і менше. Якщо держава наймає менеджерів і платить їм високу зарплату, то вони повинні давати якісний продукт “, – підкреслив міністр інфраструктури Володимир Омелян.

Більше новин читайте на сайті Агент новин

загрузка...

Залишити коментар

Your email address will not be published.